Na levi roki mi manjka prst, eden je slabši. Pišem z levo. Zato pišem počasneje. Kar sem hodil v šole, mi je pisanje delalo probleme. Ker sem moral prepisovati s table, si nisem toliko zapomnil, profesorji pa so bili leni in niso dajali tiskanega gradiva.
Sedaj tipkam dosti hitro.
Mislim, da so ročne spretnosti, ki so bolj pomembne, vsakdanja dela, risanje, tudi obrt, torej tisto, kar računalnik ne more narediti. Tu je bolj pomembno razvijati ročne spretnosti, kot s pisanjem.
V osnovni šoli pa bi že morali učiti slepo tipkanje, to da ne, je škodljivo nazadnjaštvo.
j
Na levi roki mi manjka prst, eden je slabši. Pišem z levo. Zato pišem počasneje. Kar sem hodil v šole, mi je pisanje delalo probleme. Ker sem moral prepisovati s table, si nisem toliko zapomnil, profesorji pa so bili leni in niso dajali tiskanega gradiva.
Sedaj tipkam dosti hitro.
Mislim, da so ročne spretnosti, ki so bolj pomembne, vsakdanja dela, risanje, tudi obrt, torej tisto, kar računalnik ne more narediti. Tu je bolj pomembno razvijati ročne spretnosti, kot s pisanjem.
V osnovni šoli pa bi že morali učiti slepo tipkanje, to da ne, je škodljivo nazadnjaštvo.